Friday 15 June 2012

Teknik Mengurut Buah Dada Sebelum Hubungan Seks

Posted on 18:02 by din danny

KITA sedia maklum bahawa payu dara atau buah dada wanita adalah salah satu tempat yang sensitif dan boleh memberikan ransangan kepada wanita jika kena caranya. Urutan payu payu dara yang betul akan mencantikkan payu dara selain meransang, urutan pada payu dara atau buah dada boleh memberikan manfaat lain kepada wanita.

Teknik urutan payu dara atau buah dada yang betul akan membentuk dan menegangkan payu dara atau buah dada wanita.

Sebelum memulakan urutan pada payu dara pasangan anda, pastikan tangan anda telah dibasuh dan berada dalam keadaan bersih. Anda boleh menggunakan minyak atau krim, seperti Minyak Zaitun atau Minyak Bayi (Baby Oil). Minyak atau krim yang wangi juga boleh menambahkan ransangan seks semasa proses urutan payu dara dilakukan.

Berikut ialah teknik urutan payu dara atau buah dada yang disyorkan. Sapu minyak atau krim pada tangan dahulu, diikuti dengan sapuan pada payu dara pasangan anda. Sapukan sedikit pada kedua-dua belah payu dara. Pastikan sapuan dilakukan pada bahagian bawah dahulu dan perlahan-lahan naik ke atas menghampiri puting payu dara pasangan anda.

Elakkan minyak atau krim terkena puting buah dada. Setelah minyak atau krim meliputi payu dara pasangan anda, mulakan urutan pada payu dara kanan dahulu.

Tekan jari perlahan-lahan pada buah dada dengan gerakan ke atas sehingga menghampiri puting buah dada.

Jangan Gelojoh.
Ulangi sehingga 3 atau 5 kali kemudian beralih kepada buah dada sebelah kiri.
Lakukan selingan antara buah dada kanan dan kiri berulang-ulang kali.
Lakukan urutan serentak pada kedua-dua buah dada dengan menggunakan teknik tadi.

Setelah memastikan pasangan anda teransang (puting buah dadanya sudah keras atau pun naik ke atas), sentuh kedua-dua tangan dan pekup payu dara bahagian bawah pasangan anda.

Urut dengan putaran mengikut arah jam dengan gerakan menaik ke arah puting.

Pastikan anda tidak menyentuh puting buah dada pasangan anda.

Ulangi langkah-langkah ini sehingga pasangan anda benar-benar teransang.

Kenapa anda tidak dibenarkan menyapu minyak atau krim pada puting buah dada pasangan anda? Ini adalah kerana anda akan menghisap puting buah dada pasangan anda untuk meningkatkan lagi nafsu dan ransangan seks bagi pasangan anda.

No Response to "Teknik Mengurut Buah Dada Sebelum Hubungan Seks"

Leave A Reply

Followers