Monday 4 June 2012

Wanita Cun Rogol 10 Lelaki, mengikat penis mangsa semasa terangsang

Posted on 03:48 by din danny


Seorang wanita muda ditangkap oleh polis Rusia kerana didakwa merogol 10 lelaki setelah terlebih dahulu memancing mereka dengan kecantikannya. Wanita itu yang dikenali Valeri K,32, itu juga digelar Black Window kerana hobinya yang gemar mengumpul labah-labah beracun.


Menurut laman Life.ru, polis mula curiga apabila jumlah pesakit lelaki dengan aduan yang spesifik meningkat di hospital. Aduan tersebut adalah berkaitan dengan keracunan klonidin dan trauma pada penis. Tidak banyak yang diigat oleh lelaki yang menjadi mangsi, kecuali mereka diajak oleh wanita cantik berambut merah minum di sebuah apartmen. Menurut mangsa, wanita itu sangat mesra dan ramah.
Pihak polis yang menjalankan siasatan akhirnya berjaya menahan Valeria dan wanita itu mangakui perbuatanya. Dalam pengakuannya, Valeria memberitahu bahawa dia memujuk lelaki-lelaki yang berfikiran kotor itu ke apartmennya. Disan, mereka menikmati minuman dan tentu sahaja lelaki-lelaki berahi untuk membuat hubunga seks.
Namun, minuman yang dihidangkan kepada lelaki-lelaki itu bukanlah minuman semata-mata. Valeria mengaku mencampur klonidin ke dalam minuman itu bagi mengkhayal dan membuatkan kesemua mangsa pengasan selama 24 jam. Namun, yang mengerikan dan menggerunkan apabila Valeria mengikat pangkal penis mangsa yang sudah terasang dengan tali. Tujuan dia membuat demikianagar penis itu tegak teransang selama berjam-jam. Selepas itu, Valeria mula merogol mangsa sepuas-puasnya.
Setelah selesai meratah menagsanya, Valeria akan mencampak mangsa di sebuah kawasan sepi dan sebaik sahaja tersedar mangsa tidak dapat mengigati apa-apa. Perkara terakhir yang dapat diigati oleh mereka ialah bertemu dengan seorang perempuan cantik. -MV
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Response to "Wanita Cun Rogol 10 Lelaki, mengikat penis mangsa semasa terangsang"

Leave A Reply

Followers